iklan

29 April 2010

di TEMU dan di DUGA

tinggal beberapa hari lagi untuk aku mbuat psiapan utk ditemu duga KPLSPM..huhu..tapi aku maseh lom wat apa2 psediaan lagie.....otak pun maseh blur...nak wat esei pun susah..hhuhuuhu
nak baca n fahami beberapa artikel tantang pendidikan dn sebagai nyer....wat aku mula pening kepala setelah sekian lama otak ini merehatkan diri...harap2 last minit nanti aku dapat gak idea...owez cam tu lah time sekolah dulu..last minit kerja siap..huhu...
tapi dah dapat dah sikit idea nak tulis esei nie...p lom cukup utk 2 muka surat..biar aku fikir dulu apa aku nak tuliek..ermmmm...owg kat umah aku wat derk jer...xnak tol0ng aku pun..huhu..xper..aku usaha sendiri...nanti tau lah korang yer..nasib baek ada si buah haty yg sentiasa gembirakan haty aku..huhu
dan doa2 kan lah ALLAH mberikan idea2 yg bernas kepada aku time jawab soalan nanti..AMIN

P/S::temuduga pada 10 MEI 2010






No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...