iklan

29 April 2010

KPLSPM

Assalammualaikum...

sekian lama tidak bsua akhir nya aku muncul kembali...huahaha...
hari nie nak cite sal aku dan KPLSPM...
Alhamdulillah..tanggal 25 APRIL 2010 hari yg aku tunggu telah pun tiba...aku dah x sabar2 mnunggu hari nie..sebab nak semak nma aku kat senarai kemasukan ke KPLSPM 2010. awal pagi aku terus buka laman web http://apps.emoe.gov.my/kplspm/tdjun10/ utk semak nama aku...dada bdebar2....kawan2 aku yg lain semua dah semak nma dorg..ada yg dapat dn ada yg xdapat smpaikan menangis kerana kecewa..huhu....aku pun semak lepas tggu jantung dupdap slow sikit..hehe..jengjengjeng...aku masukkan no ic dann......yup..this is what i got::
 TANIAH!
Anda Layak Menghadiri Temu Duga Program Khusus Perguruan Lepas Sijil Pelajaran Malaysia (KPLSPM) ambilan JUN 2010..bla.bla..bla..dan seterus nya...


aku melompat gembira siot tak xterkata..haha...giler aku xpecaya.......happy sangat2 smbil mngucap Alhamdulillah....

P/S::doa kan aku berjaya dtemu duga....^^,





ditulis pada::25 APRIL 2010

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...