iklan

22 November 2010

Hari Raya AidilAdha 2010

Pada pagi 17/11/2010 takbir raya membangunkan aku dari tidur yang lena. Terduduk aku di birai katil sambil termenung..hurmmm...hari nie raya la...raya aidiladha.dan..aku masih di dalam bilik dorm aku. ya..aku masih di dalam dorm aku.nampaknya tahun ini aku beraya aidiladha di perantauan.jauh dari keluarga tercinta buat kali pertama.huhu..apa leh buat kami belum cuti.jadi aku pun call mama aku tanya camna raya dorg.hurmm..best...semua ada.kakak pun balik...aku jer xde.

Aku pun call usu aku di Lok Kawi ucap selamat hari raya..pada mulanya aku nak beraya di rumah usu ku di sana tapi xda sapa nak ikut aku balik.jadi aku batalkan niatku beraya di rumahnya. huhu..masa call usu ku..usu ku ajak aku p rumah n ajak kwn2 skali dtg..aku ckp la aku g tanya kwn2 ku dulu.dorg mau ke nda.

So,aku call semua kwn2 aku n ajak dorang beraya.dorg ok jer..so aku set tgh hari kami akan bertolak...
kami pun bersiap.mandi..dan siap..kami pun bertolak ke destinasi >> Kem Lok Kawi

capture by : Nor Qayuum Binti Ruslin

TUARAN TO KK > KK TO LOK KAWI

Waiting in front of gate Kem Lok Kawi

rumah pertama kami jalan2 n mkn2 ialah umah usu aku.kami mkn laksa sarawak kat situ.best sgt2 sbb lama dah aku x mkn laksa sarawak.aku mkn puas2 laksa sarawak tu.hehehe....pastu baru kami g rumah jiran2 usu

yang nie pic kat rumah kedua. 
kenyang giler mkn mcm2 lauk nyer.

sempat take!take! ngn kwn2.hehe..

rumah ketiga pulak kami mkn lagi.kenyang sgt2.amboi2.....nie baru beraya sakan.haha.

Selepas asar, kami meminta diri utk pulang. kami bertolak dari KK TO TUARAN kira-kira jam6. kami tiba di TUARAN kira2 jam 7.lama pun bukan apa...mungkin sebab lama nmenunggu penumpang di dalam bas utk  penuh. slalu nya mmg begitu. Walaupun penat sgt2...tapi kami sgt gumbira dan paling penting hari ini kami sgt2 kenyang...yaikkss. SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


2 comments:

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...