iklan

25 March 2010

Hari Burger

: : : adakah anda tertanya2 ada ka hari burger..hahaha..aku wat sendiri ni....hari RABU hari burger bagi aku krn pada hari rabu aku n fmily akan wat burger sebanyak 400 biji.... byk kannnn...aha...mesti korg ttnya2..pasal byk byk sgt kannn...kiteorg wat utk RMT sek. ren. tu lar yg byk tu...........

mmg kepak tgn bkerja..kaki pulak letih sebab x duduk kann..bdiri jer..huh...penat + letih + capek + seron0k.....hehehe

malam semalam dah potong roti n sapu planta kat roti tu...satu family gotong-r0yong wat same2 tau..haha...lucu pun ada tgok...pas tu pagie tdi bgun awal pulak....kazen2 aku bakar roti,beef ngn ayam..kakak,mak adek2 dan aku...bungkus burger tu..n packing lam plastik...

so,sebenarnyer hari ni hari pertama kiteorg wat burger utk RMT nie sbb kontrak bru mula minggu nie..ha..dan juga merupakan hari pertama ktorg wat burger byk2 cmtu..iskk...seron0k...hikkkss...bestt!

dalam masa wat keje tu sempat la juga take!take! gambar adek aku nie..haha..aku sndiri??x de..haha ^_^ : :


1 comment:

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...