iklan

25 March 2010

::Sebahagian::

:: tiap-tiap hari bnda yg sama aku buat dan aku rasa sungguh bosan tahap gaban..jgn jadi gila sudah la...sapa mow jaga oii..huhu....

=======================================================

bangun awal pagie dah mula wat keja yg paling bosan..cuti yg paling tiada makna dlm hidup aku...selepas habis sPm hingga lah ke hari ini...tiada beza nya seperti hati-hari yang lalu..ingatkan kalo dh abis exam sPm leh enjoy cm budak lain...tido..n bangun lewat sesuka hati...tpi aku..mhabiskan saki baki cuti aku dgn perkara yg terlebih faedah nya kpd aku shingga meluat dan fedup dgn apa yg aku lalui setiap hari..

cerita tentang aktiviti aku spjg cuti nie..apa yg aku buat??byk juga....nak tau cerita??ikuti kesah selanjutnya..(eceehh)...^_-

===============================================

::::: lalui hari-hari ku dgn menjual burger ::::::
dgn kazen aku...first time bisnes burger aku ni mula...aku exited sgt2..smpaikan x terkata n x sabar2 lae nak mula bniaga..maka bermula lah kisah aku menjadi taukey burger pada 31 Disember 2009...sempena aktiviti Pesta Air yg diadakan di daerah terpencil ini.....perniagaan bjln dgn lancar..burger pun laris..sungguh gembira krna keuntungan yg tidak terkata di bibir munggil aku nie...hikks...

oleh kerana mjadi tokey burger perempuan satu2nya..aku mjdi popular dgn keenakan dan kelazatan burger.. dimana2 pun disapa sehingga terasa malu..(ngegeh na)..haha......

sehingga sekarang aku masih mjln kan bisnes burger ini..ada syif pula..nie jadual nya ::

PAGI ,7:30AM-12:30 : aku dan kazen aku naz
MALAM , 7:30-10:30: kazen aku, naz n boy

hari AHAD pula...gerai ditutup lewat sehingga pukukl 2:00PM n aku tukar syif ngan adek aku,atul pada pukul 12:30 kerna aku ada latihan silat.....

===============================================

sekarang aku sudah bosan melihat wajah burger aku yg sgt kiut itu..kerna tak sabar2 mow mlanjutkan pelajaran aku....rindu mow belajar,n lepak ngan kawan2...

kini,aku hanya menunggu saat nya berhenti dan mngantikan tempatku dgn saudaraku yg lain~
huhu.....

~sekian,wassalam~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...