iklan

27 March 2010

Makan Free di Hari Polis

sempena ary Polis semalam....aku dijemput untuk dinner bsama polis2 di daerah aku nie...so...setelah diberitahu..aku pun turun ke balai raya pada petang itu utk r0und2 n tengok keadaan dctu...aha...owg tengah sebok menghias dewan ler...mnyebok jax aku nie..

pas dorg siap kemas2 hias2..aku pun relax2 ngn kwn aku 2 owg tu..(padahal aku x keja pun nak elex juga)..ecececeeeh...then..dorg raptai utk psembahan malam tu...kwn aku sorg nma jaja....msa tu dia ekot karokey la pulak..haha..aku pun tengok la dia bKarokey utk mnurunkan hujan...tpi mmg baek lah ary tu x hujan kann..haha...gud2..pastu kwn aku yg sowg lagi nma siti ajak la aku join karokey...mula tu aku xnak coz malu la...lama dah aku xmnyumbangkan suara aku nie..haha..pas tu pujuk2 aku pun mow juga...so..kitowg pilih la lagu duet..lagu duet semua utk 'lelaki dn perempuan'...padan la muka aku kna ejek ngn polis2 tu...da yg ckp cmnie..."mana leh duet pempuan sama pempuan"..haha..yalah kan..lagu tu kan utk pasangan bcinta..mmg pelik la kalo bduet sama perempuan...tpi xkesah lar tu bab utk suka2 jax kann......jengjengjeng...aku pilih la lagu 'dua insan bcinta'....febret lagu bila slalu karokey ngn family...p kwn aku nie xmow..so aku ekot jer la apa lagu dia mow...last2 lagu yg terpilih lagu 'resepi bkaseh' by nana n achik...haha....bis raptai aku terus balik n terus shower....lalalalaaaa.....siap..siap..siap...kwn aku ambik kat umah...brommbrommbrommm...(pakai moto nih)...>sampai kat balai raya...iskk...byk pulak owg nih...malu mmg malu aku nie...ye lar ...pemalu tahap gaban ktakan..haha..tpi aku masok juga ekot kwn aku tu..

acara dah mula..nasib baek ucapan xpanjang lebar...xsampai 10minit pun..huhu...pastu da pulak beberapa psembahan menari...tarian ngajat(iban)..tarian singa(cina)..tarian sumazau(sabah)..tarian zapin(melayu)...poco2 pun ada..haha..diselitkan dgn owg karokey....dan cabutan bertuah(adiah kontene jer)...

tiba giliran aku dn kwn aku ni nyanyi..adui..gila...mmg gabra tahap apa ntah...mmg slalu cmtu susah mow bdiri dpn khlayak ramai..adus..tgn pun gegar time pegang mic...haha...lawak ler...kalo kowg tengok muka aku time tu sah ketawa kowg bab pucat giler...haha...beberapa minit pas tu...gabra mula ilang..n co0l balik...haha....

lupa lak nak gtau..nyanyian "resepi berkasih" tu aku yg jadi achik pastu kwn aku jadi nana...haha...tpi nasib baek suara ku ok kan(ada owg puji suara aku time tu) walaupun aku tgh demam(rasa cm sengong jer suara aku tadi)....ape2 pun...aku enjoy makan free mlm tu...yeehaww..\(^_^)/



~wassalam~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...