iklan

03 December 2011

Nangka yang seksi

Buah nangka diluar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Assalammualaikum wbt.....

hehe..hari ni kite nak citer pasal buah nangka.
Buah nangka sedap, manis dan besar.
betul tak..hehe.!

Kalau tak betul lepas ni tengok la gambar nangka ni betol ke tak besar dan sedap...hehehe

l
l
l
l
l
l
V

Model: adik aku la..haha

Kalau korg nak tau pokok buah ni ditanam di belakang umah kteorg je. Buah dia byk dan besar2 belaka.. Mama cakap buah yang satu ni antara yang paling kecil la size dia ni. Ada banyak lagi yang lebih besar daripada yang ni. Aku nak p tangkap gambar pokok dia tadi dgn buah2 nya sekali tapi aku tak tangkap pun gambar dia sebab buah2 dia tak nampak. Adik2 aku p balut buah ni dengan guni beras supaya serangga perosak tak rosakkan buah ni.. 

Tip harini..kalau nak makan nangka yang sedap. Mai la p rumah aku.hahaha
Gurau je.hihi...
 Tips dia ialah :: simpan isi buah nangka dalam peti sejuk. Lepas sejuk makan la.Sedap!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...