iklan

09 December 2011

Orang ada Doodle, saya pun ada Doodle..

Assalammualaikum wbt..

Tengok tajuk pun dah tau..pasal Doodle la tu..
hehe..
Baru-baru ni saya telah mengeluarkan bakat yang terpendam selama ini dengan melukis doodle2 yang berunsurkan islamik + comel gitu..
comel ke?? (perasan!)
(*tibe2 guna KG nama diri SAYA??apa kes..)haha
Dulu pun saya slalu melukis untuk suka2 je..tapi tak pernah plak terfikir yang lukisan kartun tu boleh ditukar dalam bentuk grafik macam kawan2 yang pandai buat doodle semua tu..contohnya dorang geng Doodle Dakwah...doodle dorang semua comel2..sebelum nie kenapa saya tak pernah nak terfikir buat bende2 camtu semua?? sebab hobi saya hanya suka2..tu je..hehe
kalau nak kata pandai sangat memang la tak.tapi mungkin saya leh manfaatkan lukisan menjadi sesuatu yang bermanfaat kepada kita semua

emm..tu je kot. tapi..
kartun2 yang saya lukis ni saya belum tukar kepada grafik berwarna lagi sebab kat umah takde scanner jadi terpaksa tunggu balik kampus lah jawabnyer..hehe
Mungkin saya tak hebat..tapi akan cuba sampaikan walau satu ayat...

sekian, wassalam...


doodle yang tak berapa nak comel.


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...